Kubki z nadrukiem jako znaczące akcesoria marketingowe

Promo Group proponuje kubki promocyjne jako ważne nośniki marketingowe. Ceramika promocyjna, obejmuje również filiżanki, szklanki, kufle, talerze, miski, czy zestawy zrobione z ceramiki. Wybierana jest w reklamie bardzo często. Osoby, które takie gadżety wręczają traktowane są jako bardziej przyjazne, a wśród kontrahentów, jacy otrzymują takie upominki pojawia się doskonałe mniemanie o wskazanej firmie. Z tego względu warto w ten sposób reklamy jak kubki reklamowe inwestować. Kubek jest doskonałym nośnikiem reklamy, używanym od dawna, z uwagi na to, że wiele osób korzysta z niego na co dzień.

W każdej sytuacji jest w zasięgu dłoni, a jego wykorzystanie może kojarzyć się z przyjemnym relaksem w pracy w czasie picia smacznej kawy lub herbaty. Promo Group oferuje klientom także filiżanki promocyjne, jakie kojarzą się z większym prestiżem. Ekskluzywne akcesoria warto w takim razie wręczać klientom VIP. Kiedy natomiast ktokolwiek zamierza zapaść w pamięć swoim partnerom biznesowym to może decydować się na foto kubki z nadrukiem sublimacyjnym. W takim wypadku można zdecydować się na bardziej zindywidualizowane zamówienie, zamieszczenie fotografii lub wybranego konceptu w pełnych kolorach. Idealnym rozwiązaniem jest również zamówienie dla partnerów biznesowych kubków ze szronem, wyglądających tak jakby były to kubki zamrażane.

Z kolei, kufle promocyjne można wręczać pracownikom firmy na wyjazdach integracyjnych. Zestawy ceramiki reklamowej to forma wyjątkowo wyrafinowana. W ich skład zaliczają się: filiżanki, dzbanki, czajniki, mleczniki a także cukiernice. Tego typu prezent promocyjny wzorcowo sprawdza się na konferencjach z znaczącymi partnerami biznesowymi lub w ramach podziękowań. Firma Promo Group jest ukierunkowana na nowe rozwiązania, a także dynamicznie dopasowuje katalog akcesoriów reklamowych do zmieniających się warunków rynkowych a także oczekiwań klientów. Dzięki temu, nawiązując współpracę z nią można wykreować niebanalny profil własnej działalności, korzystnie postrzegany przez stałych, jak i potencjalnych kontrahentów.

Dodaj komentarz